Utökad support

Kvällar & helger

Alla kunder har som bekant fri tillgång till telefonsupport – vardagar mellan klockan 8:30-17.

Eftersom vi vet hur viktigt det är för din verksamhet att allt ska fungera utan störningar kan vi erbjuda en utökad support som ökar din säkerhet. Denna trygghet kallar vi Service & Repair Plus. Med Service & Repair Plus får du telefonsupport på kvällar och helger.

Egentligen borde ingenting behöva krångla – eller hur? Verkligheten är tyvärr inte så enkel. Runt omkring oss råder en ständig och snabb teknikutveckling som ger konsekvenser på oväntade nivåer. Ibland påverkas din produkt och dess servicemiljö. Ditt serviceabonnemang garanterar att systemen underhålls och vidareutvecklas i takt med omvärlden.

Serviceabonnemanget D2I Service & Repair Plus tecknar du för en 12-månadersperiod. Efter denna period får du en avisering som ger dig möjlighet att förlänga avtalet ytterligare 12 månader. Teckna ditt abonnemang direkt.

Det här ingår i Service & Repair Plus:

  • Support alla dagar året runt och dygnet runt

  • Om felet ”Alert Irruption!” (utlöst skalskydd) uppstår i kortterminalen, ersätter vi och reparerar den kostnadsfritt, oavsett garantitid. Detta gäller såvida det inte är en kundskada.

Så här skaffar Service & Repair Plus: